Máte otázky ohledně našeho města? Zeptejte se Chettyho! Náš nový virtuální asistent vám rychle a jednoduše poskytne potřebné informace. Stačí mu napsat, je dostupný nepřetržitě 24 hodin 7 dní v týdnu a uživatelé jej najdou na webových stránkách města v pravém dolním rohu obrazovky. Pomoci má občanům s vyhledáváním informací a komunikaci s úřadem. Funguje rychle a jednoduše. Díky využití umělé inteligence se dokáže s uživateli bavit jako skutečný člověk.
Komunikace s Chettym šetří čas uživatelů a zároveň zvyšuje přístupnost služeb poskytovaných městem. Odpovědi poskytuje na základě informací z městského webu, webu Technických služeb města Mostu a webu Turistického informačního centra v Mostě, přičemž pokrývá široké spektrum témat – od běžných administrativních záležitostí až po specifické dotazy o odborech úřadu. „Věříme, že i díky těmto tipům bude komunikace návštěvníků webu s chatbotem efektivnější a přínosnější. Budeme rádi za každou zpětnou reakci, abychom mohli jeho odpovědi zlepšit,“ říká tajemník Magistrátu města Mostu Petr Krupička.
Jak efektivně použít Chettyho:
• Pokládejte celé a konkrétní otázky, například „Jaké jsou poplatky za odpad v Mostě?“ místo klíčových slov, například „poplatky“ nebo „odpad“.
• Ověřujte si důležité informace prostřednictvím odkazů, které Chetty poskytne.
• Podělte se o zpětnou vazbu – klikněte na symboly srdíčka nebo palce dolů, případně zašlete komentář emailem, aby bylo možné asistenta nadále vylepšovat.
Chetty se neustále zdokonaluje, učí a přizpůsobuje potřebám občanů, je důležitým pomocníkem, který lidem pomůže lépe se orientovat ve velkém množství informací na městském webu. Ani Chetty ale není všemocný, i tak věříme, že usnadní komunikaci i vyhledávání potřebných dat.