Severočeská teplárenská v užší nominaci na Projekt roku 2017

0
714

Teplárenské sdružení ČR ocenilo snahu teplárenské společnosti o zlepšování služeb a péči o zákazníky, konkrétně její Věrnostní program pro konečné spotřebitele tepla, čestným uznáním za účast v soutěži Projekt roku 2017. To bylo společnosti Severočeská teplárenská uděleno na konci letošního dubna v rámci konference Dny teplárenství a energetiky v Hradci Králové.

TS ČR ocenilo již pošestnácté Projekty roku v soustavách zásobování teplem a chladem. Do užší nominace bylo v pěti kategoriích vybráno 16 projektů, do nichž teplárenské společnosti investovaly v minulém roce přes 1,5 miliardu korun. Mezi nimi i projekt Severočeská teplárenské, která svůj věrnostní program přihlásila do nově vyhlášené a hodnocené kategorie Projekt péče a služeb pro zákazníky.

„Těší mne, že v teplárenství stále vznikají zajímavé projekty, které tento obor posouvají dopředu. Ale sebelepší technické dílo v našem oboru zůstane doslova chladné, pokud nebude dobře sloužit lidem. A to už není o technice, ale přístupu k zákazníkům, který se také vyvíjí. Proto letos dostala větší prostor sekce Péče o zákazníky v teplárenství, o kterou roste každoročně zájem. A přidali jsme ji i jako samostatnou kategorii do Projektů roku, abychom představili zajímavé nápady, jak zlepšit péči o zákazníky. Jsou to totiž právě zákazníci, kdo rozhoduje o tom, jestli se bude dálkové vytápění dále rozvíjet. Bez nich by všechny technické inovace a investice ztratily svůj smysl“, řekl Mirek Topolánek, předseda TS ČR.

„ Na křišťálový komín se nám dosáhnout nepodařilo, ale i čestné uznání nás velmi potěšilo. Vezmeme-li v úvahu, že jsme se do soutěže přihlásili vůbec poprvé, je užší nominace pěkný začátek. Nicméně v péči o naše odběratele a v rozšiřování našich služeb chceme pokračovat i nadále. Největším oceněním jsou pro nás kladné reakce našich koncových zákazníků, uvedl Petr Horák, ředitel Severočeské teplárenské.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your name here
Please enter your comment!