Taxík Maxík je po přestávce opět v provozu, v červnu zaznamenal rekord v počtu jízd

0
827

 Žlutobílý taxík Maxík se po koronavirové přestávce vrátil do mosteckých ulic. „Zatímco v dubnu taxík stál a vůbec nevyjel, za červen měl nejvyšší počet jízd v letošním roce,“ řekl ředitel DOPRAVNÍHO PODNIKU měst Mostu a Litvínova Daniel Dunovský.

„V květnu vyjel Taxík Maxík na 180 jízd. Za červen pak ujel 246 jízd a svezl i dva vozíčkáře,“ doplnil Dunovský. Vozíčkáři mají možnost jednoduššího nástupu do taxíku díky nájezdové rampě, která na původně dodaném vozidle nebyla a musela být doplněna. „V letošním roce jsme svezli již 11 vozíčkářů,“ doplnil.

Na realizaci služby TAXÍK MAXÍK v Mostě se podílela Nadace Charty 77, Konto Bariéry, SEN-SEN (Senzační senioři), Lékárny Dr. MAX, Statutární město Most, DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

Podmínky objednání:

Službu je možné objednat nejméně jeden pracovní den předem, objednávky bude provozovatel – DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova přijímat na telefonním čísle 778 76 76 76 pouze v pracovní dny od 7 do 15 hodin. TAXÍK MAXÍK bude k dispozici v pracovních dnech od 7 do 15 hodin.

Služba je určena pro seniory nad 70 let nebo pro držitele průkazů ZTP či ZTP/P. Hlavní podmínkou využití služby je trvalé bydliště na území částí města Mostu: v Čepirozích, Mostě, Rudolicích, Souši, Starém Mostě, Velebudicích a Vtelně. Každý zájemce o využití této služby bude muset poskytnout souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby provozovatele.

Cena za službu byla stanovena na 30 korun za každých započatých 30 minut, přičemž délka jedné jízdy je maximálně 30 minut. S přepravovanou osobou může jet i jedna další osoba jako doprovod. I tato osoba zaplatí za službu 30 Kč.

Před objednáním jízdy je dobré si připravit veškeré potřebné informace, rozmyslet si i jiný možný čas přepravy pro případ nedostupnosti požadovaného termínu. Pokud nebude možné již objednanou jízdu využít, bylo by dobré tuto informaci oznámit co nejdříve na dispečink, neboť se tím umožní využití služby dalším cestujícím.

Při objednání služby je třeba dispečinku poskytnout následující údaje: jméno a příjmení přepravované osoby, údaj o jejím věku nebo informace o průkazu ZTP či ZTP/P, počet přepravovaných osob, datum, čas a místo nástupu, místo výstupu, požadavek na přepravu invalidního vozíku.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your name here
Please enter your comment!