Bude kancelář ČEZu U Lva?

0
1188

Kontaktní zákaznické centrum společnosti ČEZ, které bylo v Mostě zrušeno, by mělo opět začít fungovat. Pokud jednání s ČEZem dobře dopadne, mohli by jej občané využívat ještě před prázdninami.

Zrušení kontaktního pracoviště, kam si lidé mohli chodit vyřizovat administrativu, týkající se energií, naštvalo spoustu obyvatel. Nejbližší kontaktní centrum ČEZu se totiž nachází až v Chomutově nebo Lounech. To mají lidé z Mostu ale poněkud z ruky. Už před časem proto vedení města Mostu na přání stovek obyvatel zahájilo o znovuzřízení zákaznického centra se společností ČEZ jednání. „Na únorové schůzce u primátora bylo dohodnuto, že ČEZ osloví partnery v regionu a doporučí městu firmu, která by mohla provozovat zákaznickou kancelář,“ informoval o jednáních města s ČEZem tiskový mluvčí mosteckého magistrátu Petr Baraňák. Zákaznické kanceláře totiž nejsou zabezpečovány přímo ČEZem. Poté město vytipovalo vhodné prostory. Jako nejvhodnější se jevily kanceláře v pasáži U Lva, odkud se přestěhovaly kanceláře Czech POINTu do budovy magistrátu. V druhé polovině března pak proběhla na magistrátě ohledně nového zákaznického centra další schůzka, a to i za účasti budoucího možného provozovatele centra – s firmou Elektromont. „Město vynaložilo veškeré úsilí a nabídlo prostory po Czech POINTu firmě Elektromont. ČEZ tedy zatím zvažuje nabídku. Měl by své stanovisko vyjádřit nejpozději do konce měsíce. Celou věc jsme už i urgovali, abychom znali rozhodnutí ještě na dubnovém zastupitelstvu,“ sdělila tajemnice mosteckého magistrátu Jana Čejková. Zatím ale město stanovisko ČEZu neobdrželo. „Město udělalo maximum. Míč je teď na straně ČEZu. Pokud dají souhlas, bude kontaktní centrum v prostorách namísto Czech POINTu. Otevřít bychom ho chtěli už k 1. červnu 2017,“ uvedla tajemnice magistrátu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your name here
Please enter your comment!