Staňte se součástí pracovního kolektivu tradičního extraligového hokejového klubu. HC Verva Litvínov hledá do svého týmu spolehlivou a samostatnou osobnost na pracovní místo asistentka vedení společnosti.
CO BUDETE DĚLAT?
-
Vést administrativní agendu a poskytovat organizační podporu vedení společnosti
-
Spravovat kalendáře ředitelů společnosti
-
Zpracovávat knihy jízd a evidenci docházky
-
Evidovat a archivovat dokumenty společnosti
-
Zajišťovat korespondenci společnosti
-
Vystavovat a evidovat objednávky
-
Organizačně zajišťovat porady vedení společnosti
-
Organizačně zajišťovat schvalovací procesy ve společnosti
-
Pořizovat zápisy z porad
-
Organizačně zajišťovat catering ve V.I.P. sekci v průběhu hokejových utkání
CO BYSTE MĚLA ZNÁT A MÍT?
-
Min. SŠ vzdělání s maturitou
-
Znalost anglického jazyka slovem i písmem
-
Uživatelskou znalost MS Office (Word / Excel / Outlook/ Power Point)
-
Profesionální vystupování
-
Ochotu učit se novým věcem
-
Být časově flexibilní, spolehlivá a pečlivá
-
Praxe na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou
CO ZA TO?
– Zajímavá pracovní příležitost ve stabilní firmě v prostředí profesionálního sportovního klubu, která je součástí mezinárodní skupiny
– Příležitost účastnit se zajímavých projektů
– Odpovídající finanční ohodnocení
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Litvínov
DATUM NÁSTUPU: 1. prosince 2020
DRUH ÚVAZKU: hlavní pracovní poměr (záskok za rodičovskou dovolenou)
Svůj strukturovaný životopis zašlete emailem na info@unipetrol.cz, nejpozději do 15.10.2020, do předmětu napište Asistentka HC VERVA.
Splňujete-li uvedené požadavky, budete vás kontaktováni s termínem konání výběrového řízení.