Homerlive
https://www.homerlive.cz/mostecane-si-casto-stezuji-na-hluk-z-restauraci/

Mostečané si často stěžují na hluk z restaurací


V loňském roce přijal mostecký magistrát šest petic a 83 stížností. Největším trnem v oku stěžovatelů byl hluk v okolí restaurací a hospod. Mostečané ale město i chválili. Chválu si vysloužili úředníci za vstřícnost, ale i za další služby úřadu.

Dvě z šesti petic vyhodnotilo město jako oprávněné. „Jednou z nich byla petice, kdy lidé požadovali zamezení rušení nočního klidu restaurací Ulita a U Rytíře. Dále petice za rozšíření takzvané protialkoholové vyhlášky v lokalitě Zahražany,“ informovala mluvčí mosteckého magistrátu Alena Sedláčková.

Provoz restauračních zařízení se stal i častým předmětem stížností. Bylo jich více než v předchozím roce. Souvisí to z části s protikuřáckým zákonem. „Občané se častěji zdržovali na předzahrádkách restaurací i po 22. hodině a rušili noční klid. Sedm z takto přijatých stížností město shledalo jako oprávněných,“ uvedla dále mluvčí. Stížnostmi, které se často opakují, jsou upozornění na porušování živnostenského zákona nebo neoprávněné podnikání. Takových bylo celkem 83.

Obyvatelé město ale i chválili, a to ve více než čtyřiceti případech. „Lidé chválili profesionalitu, vstřícnost a spolupráci zaměstnanců magistrátu. Děkovali i za blahopřání k životnímu jubileu, za uspořádání exkurze, za kladné vyřízení stížností, podporu akcí, za péči o město a podobně,“ vyjmenovala na příkladech Alena Sedláčková. Ve srovnání s předloňským rokem se jednalo o srovnatelné číslo jak u petic, tak i stížností. V roce 2016 dorazilo na magistrát celkem 5 petic a 87 stížností. Pochval bylo méně, a to třicet devět.
Post date: 2018-03-29 08:47:50
Post date GMT: 2018-03-29 07:47:50