Mostečané žhaví Zelenou linku 800 444 488

0
1551

Veřejné osvětlení, zimní údržba nebo také sekání trávy či prořezávka zeleně. To jsou nejčastější podněty, s nimiž se obracejí Mostečané prostřednictvím bezplatné Zelené linky na technické služby. Zelenou linku „žhaví“ lidé mnohem častěji než dříve.

Na bezplatnou Zelenou linku 476 488 101 mohou lidé zavolat kdykoliv, nebo stačí vyplnit on-line formulář na webových stránkách www.tsmost.cz

Na bezplatnou Zelenou linku 800 444 488 mohou lidé zavolat kdykoliv, nebo stačí vyplnit on-line formulář na webových stránkách www.tsmost.cz Je tak zaručeno, že se problému nebo podnětu, s nímž se na technické služby obracíte, bude vyřešený. „Kontaktní formulář využívají lidé více než Zelenou linku. Pokud zavolají, dovolají se na recepci. Pokud ne, přepojí se jejich hovor na dispečera, případně pak až na záznamník, kde dotyčný uvede kontakt na sebe a problém, s nímž se na nás obrací. My pak tato volání zpracováváme a jednotlivé podněty přerozdělujeme na jednotlivé úseky technických služeb,“ popisuje praxi vedoucí call centra Technických služeb v Mostě Petr Ševčík. Podle něj zpracují technické služby i podněty, které se přímo technických služeb netýkají. „My se snažíme tyto podněty předat tam, kam patří. Není to tak, že bychom se jim nevěnovali,“ ujišťuje Petr Ševčík. V letošním roce už zaznamenali na Zelené lince 138 podnětů. „Nejčastěji to byly připomínky, které se týkaly veřejného osvětlení, ale také zimní údržby či oblasti zeleně,“ podotýká vedoucí call centra.

Vede veřejné osvětlení

V roce 2014 zaznamenali na Zelené lince 501 podnětů, v roce 2015 jich bylo 690 a loni 735. „Klesá ale průměrná doba řešení těchto podnětů. V roce 2014 trvalo vyřešení jednoho podnětu v průměru pět dní. V roce 2015 už to bylo 4,7 dne a vloni tři a půl dne,“ říká Petr Ševčík. Rekordmanem jsou podněty na veřejné osvětlení. Časté připomínky mají obyvatelé k čistotě města, na stav komunikací, dopravní značení či opravy silnic, mobiliář, zeleň či odpady. „Doba trvání vyřešení stížností je nejdelší u veřejného osvětlení. Máme osvětlení sice ve správě, ale opravy provádí specializovaná firma. Nebo když chtějí lidé pokácet někde nějaký strom, musíme žádat o povolení odbor životního prostředí apod.,“ vysvětluje dále vedoucí call centra.

Kuriozita

Občas přijmou zaměstnanci na Zelenou linku i kuriózní telefonáty. „V zimě k nám volala invalidní paní, že potřebuje pomoci s úklidem sněhu, aby mohla k lékaři. Vyslali jsme tam tedy četu. Za dvacet minut jsme dostali stížnost na totéž místo, které jsme od sněhu odklízeli, že si tam pán umazal oblečení,“ popisuje některé vrtochy občanů Petr Ševčík. „Stává se také, že zavolají lidé až odněkud z Liberce. Nedávno zase volala paní, která chtěla opravit televizi. To jsou ale výjimky,“ dodává vedoucí centra s tím, že technické služby zaznamenávají i pochvaly. I ty jsou ale spíše méně časté.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your name here
Please enter your comment!