Na Aquadromu už funguje nový odbavovací systém

0
875

Mostecký Aquadrom zahájil tento týden provoz s novým odbavovacím systémem. Návštěvníci koupaliště mají díky němu například možnost výběru šatní skříňky a trezoru, trezorek je navíc možné zamknout na jedny čipové hodinky, čímž odpadá starost o klíček navíc. Vratná záloha je libovolně nastavitelná a umožňuje i nulovou zálohu například pro děti nebo ty, kteří jdou jen plavat.

Abonenti s vlastními čipovými hodinkami nemusejí stát ve frontě, protože pro vstup na koupaliště využijí samoobslužné turnikety. Samoobslužný turniket je nově instalován i z ulice Zdeňka Štěpánka. Stejný je i na letní terase, kde umožňuje průchod z bezbariérové haly na venkovní bazény i s kočárky nebo vozíčkářům. Systém také nešidí zákazníka, protože překročení zakoupeného limitu počítá po minutách.

Nový odbavovací systém je výhodný také pro provozovatele, neboť automaticky účtuje do systému EET a automaticky odepisuje prodané zboží, odbavení je rychlejší a snazší.

Jistým mínusem může být, že jednorázové pořízení permanentky je o 20 korun vyšší, než bývalo, a vyšší je i penále za ztrátu čipových hodinek. Systém si bohužel „nerozumí“ s původními permanentkami s čárovým kódem, proto je třeba je nahradit novými. A to buď elektronickou peněženkou, jejíž pořizovací cena je 60 korun, nebo čipovými hodinkami pro abonenty, které navíc umožňují samoodbavení, stojí však 150 korun. Už je na návštěvnících, na který z uvedených nosičů si nechají převést svůj kredit ze staré permanentky, Aquadrom jim při převodu přidá 40 korun, které museli abonenti vynaložit na pořízení původní permanentky.

PROVOZOVATEL AQUADROMU UPOZORŇUJE: PŘI NÁVŠTĚVĚ KOUPALIŠTĚ S FRONTAMI POČÍTEJTE!

Je samozřejmě pravdou, že Aquadrom se dočkal nového, moderního odbavovacího systému, který ušetří čas jak návštěvníkům, tak provozovateli, ale bude to ještě nějakou dobu trvat. Fronty naopak máme, dokonce i v týdnu, při ranním plavání. Důvodem není žádná porucha nebo nemohoucnost personálu. Jde o to, že musíme většině zákazníků vyměnit starý typ „čárových“ permanentek za nové – čipové. Tato transakce obnáší 4 nezbytné úkony, které musí pokladní udělat: zapsání majitele nové permanentky do systému, prodej nové karty, převedení kreditu ze staré karty na novou a pak je teprve možné zákazníka odbavit dle jeho požadavku. U toho se pokladní snaží zákazníka informovat o tom, že nově má možnost výběru ze dvou nosičů – permanenty nebo čipových hodinek. Odbavení zákazníka se starou permanentkou zkrátka trvá 7-10 minut, podle toho, jak je který zákazník předem obeznámený s informacemi, které máme uvedené na informačních cedulích a samozřejmě na webových stránkách koupaliště.

Aquadrom od roku 2003 prodal přes 20 tisíc permanentek. Reálně předpokládáme, že nás čeká výměna více než 10 tisíc karet, které zákazníci aktuálně využívají. V lepším případě – tedy po 7 minutách, to obnáší práci pokladních na 97 dvanáctihodinových směn…(!) Tohle předpokládá trpělivost a pochopení na obou stranách. Uvědomte si, vážení zákazníci Aquadromu, že nadáváním se nic neurychlí. Naše pokladní si rozhodně nezaslouží vaše pohrdání nebo dokonce urážky… Pokud můžete, využijte k výměně permanentky méně frekventovaný čas v týdnu od 10 do 15 hodin.

Miroslav Svoboda, vedoucí provozu Aquadromu

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your name here
Please enter your comment!