Homerlive
https://www.homerlive.cz/na-mamograf-se-muzete-nove-objednavat-elektronicky/

Na mamograf se můžete nově objednávat elektronicky




Nejmodernější mamodiagnostické centrum v Ústeckém kraji, které vzniklo po rekonstrukci a rozšíření prostor při Radiodiagnostickém oddělení Nemocnice Chomutov poskytuje nově také elektronické objednávání a komunikaci.

Zavedení elektronického objednávání odpovídá filozofii současného vedení společnosti. „Chceme, aby zdravotní péče v nemocnicích Krajské zdravotní šla ruku v ruce s nejmodernějšími medicínskými trendy, k nimž neodmyslitelně patří také moderní způsoby komunikace jak uvnitř systému, tak s pacienty. Mamodiagnostické centrum v Chomutově touto pozitivní změnou potvrzuje, že je skutečně nejmodernějším zdravotnickým pracovištěm s tímto zaměřením v Ústeckém kraji,“ zdůraznil představenstva Krajské zdravotní Jiří Novák.

„Při slavnostním otevření modernizovaného mamodiagnostického centra v červnu letošního roku jsme zde přáli co nejvíce spokojených pacientek. A toto je další z kroků, které k naplnění onoho přání může vést. Moderní způsob objednávání k vyšetření je logickým završením důležité investiční akce, jímž vybudování nových prostor pro mamodiagnostické centrum v chomutovské nemocnici bylo. Poděkování za investiční podporu si opakovaně zaslouží jediný akcionář Krajské zdravotní, kterým je Ústecký kraj, jež dlouhodobě naší společnost podporuje při řadě investičních aktivit,“ řekl Petr Fiala, generální ředitel Krajské zdravotní.

Mamodiagnostické centrum je určeno zejména pacientkám z jihozápadní části Ústeckého kraje a přilehlých oblastí. V současné době v chomutovském centru evidují okolo pětatřiceti tisíc pacientek, které chodí opakovaně na vyšetření. V loňském roce jich tu provedli zhruba čtrnáct tisíc. Rozšířením chomutovského mamodiagnostického centra je očekáván v průběhu jednoho roku nárůst až na dvacet tisíc vyšetření ročně.

Přechod z papírové respektive telefonické formy na elektronickou výměnu dat přinese řadu výhod. Například přesnost přenášených dat, zpřehlednění a zrychlení evidence, možnost rychlého dohledání dokladů v případě potřeby, sdílení informací s klienty apod. Ve všech těchto případech to pro zdravotníky a hlavně klienty - pacienty znamená časovou úsporu, snížení nákladů a zvýšení kvality poskytovaných služeb.

Čas takto "ušetřený" může věnovat zdravotník komunikaci s pacientem "tváří v tvář" a své odborné činnosti, na kterou má kvalifikaci.

Pacient využívající tohoto způsobu komunikace a objednávání ví na čem je, může si vybrat termín, má čas si vše řádně rozmyslet. V telefonické komunikaci se prodlužuje čas dohadování, kdy a jaký termín je volný, a čas trávený u telefonu je často zbytečně dlouhý.

Stavební úpravy mamodiagnostického centra a nákup mamografu vyšly Krajskou zdravotní na 12,05 milionu Kč, z čehož 3,1 milionu Kč z této částky pokryly vlastní zdroje. Ústecký kraj stavební úpravy podpořil 6 miliony Kč, na pořízení mamografu v hodnotě 3,69 milionu Kč získala Krajská zdravotní dotaci ze státního rozpočtu od Ministerstva zdravotnictví České republiky, která činí 2,95 miliony Kč. Dalších 400 tisíc za vybavení zaplatila Krajská zdravotní.

 
Post date: 2017-10-20 08:16:38
Post date GMT: 2017-10-20 07:16:38